Serwis gwarancyjny Makita
3 letniej gwarancji Makita podlegają wszystkie urządzenia oraz akumulatory serii XGT (40V) pod warunkiem zarejestrowania ich na program przedłużonej gwarancji.
2 letnią gwarancją objęte sa wszsytkie pozostałe akumlatory Makita (CXT – 12V, LXT – 18V) pod warunkiem zarejestrowania ich na program przedłużonej gwarancji.
Urządzenie niezarejestrowane na program przedłużonej gwarancji objęte jest roczną gwarancja producenta.
Ponadto pamiętaj, że możesz skorzystać z rękojmi.
Jak zgłosić naprawę gwarancyjną Makita?
Skompletuj dokumenty
Dostarcz urządzenie do serwisu
Śledź postęp naprawy
Odbierz naprawione urządzenie
Co potrzebujesz do zgłoszenia naprawy gwarancyjnej Makita?
1. Dokument zakupu urządzenia: pargon / faktura
Uwaga: jeśli urządzenie zostało zakupione w TORA Narzędzia na Fakturę VAT – nie potrzebujesz dokumentu potwierdzającego zakup
2. Karta gwarancyjna
Karta powinna być podbita i podpisana przez sprzedawcę oraz podpisana przez Ciebie.
Powinna mieć wypełnine dane urządzenia (model, numer seryjny)
3. Certyfikat przedłużonej gwarancji
Skorzystaj z programu przedłużonej gwarancji Makita jeśli zarejestrowałeś urządzenie w tym programie. Jeśli zakupiłeś urządzenie w TORA Narzędzia i zgodziłeś się na rejestrację przez sprzedawcę – certyfikat ten jest już u nas.
Zarejestrowałeś urządzenie lecz nie posiadasz wydruku? Przeszukaj swoją pocztę e-mail w celu odnalezienia potwierdzenia rejestracji lub zaloguj się na Twoje indywidualne konto Makita
Pamiętaj – akumulatory Makita posiadają swój indywidualny certyfikat rejestracji.